2013. június 20., csütörtök

Angyal az éjben

Angyal az éjben

Szintén 1Dereknek ajánlott!
Nekem az tetszik ebben a blogban, hogy valószínű, és reális. Tetszik maga az alaptörténet, és a fogalmazás is.
Történet: Izgalmas és megdöbbentő sztori a banda humoristájáról, és egy lányról, aki meg nem engedett lehetőségekhez nyúl, élete javítása céljából. Szerintem remek a fogalmazás mód, és az alaptörténet is! Nekem nagyon tetszik, mert nem mindennapi, mégis reális.
Kinézet: Nekem szörnyen tetszik a fejléc. Tetszik hogy zsúfolt, hogy vannak halványabb, és erősebb képek is rajta. Maga a háttér is nagyon jó, mert olyan, mintha valami elegáns helyen lennénk, ahol ilyenek a falak, és a történet is ilyen elegáns, a maga formájában.
Gratulálok!

Díj, amivel jutalmaznám: A legreálisabb blog!

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm, boldog vagyok, hogy így gondolod!:)

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés