2013. június 20., csütörtök

~Just give me a reason~

~Just give me a reason~

A One Direction fanatikusoknak ajánlanám ezt a blogot. Engem az fogott meg benne, hogy a történet teljességgel lehetetlen, mégis annyira élvezhető. Imádom az író fogalmazás módját, és az eseményeket is.
A történet: Egy igen izgalmas sztori Harry-ről és Palvin Barbaráról, de nem lövöm le a poént! Egy problémám van vele: Hogy Palvin Barbit nem igazán tudom elképzelni se Londonban, se táncosként, se directionerként, ennek ellenére izgalmas, és a directionereknek ajánlom is! :)
A kinézet: Akkor kezdem a fejléccel. Szerintem ízléles, és jó képeket választott hozzá, az, aki készítette. A Háttér barátságos, és lágy színei érdekessé varázsolják a történetet is.
Gratulálok az írónak, csak így tovább! :)

Díj amivel jutalmaznám: A legeredetibb blog!


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen :''') Igazából mikor választottam Palvin Barbit..nem akartam a asaját nevét adni hiszen és sem tudtam így elképzeleni..de semmi értelemes név nem jutott eszembe ezért maradt >.<

    VálaszTörlés